dimecres, 17 d’octubre del 2012

uf, la meva primera entrada...

Estic tan nerviosa com el primer dia de feina, em queda poc rato per marxar i estic fent proves amb la vista previa, sempre ho faig casi tot massa ràpid i desprès tinc q arreglar-ho... Per practicar tambè amb això de les fotos, intento buscar-ne una d'antiga...però no hi ha manera... Molta tecla, molt de click, ja fa massa temps que me ronda la idea del blog, entro a vegades a llocs q son increibles, penso q aquestes persones q ho escriuen i ho publiquen, viuen en dies de 30 o 40 hores, però desprès segueixes llegint i veus q no, que son persones normals, com tu i com jo, però que tenen ganes i forces per portar-ho endavant i ho fan, sense mes mals de cap, si es pot es pot, i si no doncs un altre dia, els admiro¡¡

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracias por ayudarme a mejorar, pero dimelo, porque sino no me entero.