diumenge, 2 de juny del 2013

Casetes de galeta.

Des que vaig crear el bloc he tingut mils de problemes, virus a l'ordinador, la casa que cau, els cavalls q es posen malalts, l'hortet q s'inunda, però com q aquestes coses materials es poden arreglar, ara ja puc publicar tots els post atrassats q tinc, (que no son pocs) i anar possant al dia això del bloc que de veritat que enganxa. Aquest hivern el meu forn ha  tret fum,je je, i com que tinc tots els dispositius a tope de fotos, res millor que intentat ordenar-les totes aqui. Les casetes del follets van sortir a l'hivern cap a Reus, formaven part d'un conjunt mes ampli i molt personalitzat, per això la clienta me va demanar q no el publiques sencer. Lfiguretes les tinc des que era petita, son casi Vintage!!.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracias por ayudarme a mejorar, pero dimelo, porque sino no me entero.