dilluns, 10 de juny del 2013

Pastís gossets.


2 Pastissos quasi iguals per 2 persones diferents. Bé, diferents però unides sentimentalmet i amb 2 anys de diferència. Crec que aqui es nota bastant l'evolució i la pràctica. M'encanta fer animalets i més si han de ser iguals als reals. Una caseta per aqui, un gosset per allà, una cua aixecada, unes orelles caigudes, tot per personalitzar les nostres bestioletes sense posal's-hi el nom. .Aquest fondant de xocolate negre es de la marca Satin Ice, el millor que he comprat fins ara, bo de sabor i genial la textura que té, excel.lent per estirar i per modelar. En canvi el verd el vaig fer jo i era una mica massa dur, però no ho vaig saber fins que em va arribar el comprat, pensava que el que feia jo era el millor del món, jeje.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracias por ayudarme a mejorar, pero dimelo, porque sino no me entero.