divendres, 7 d’abril del 2017

CANELONS GRATINATS AMB MAIONESA I FORMATGE



Quan vaig a algun restaurant i probo alguna cosa que m'agrada especialment, o que no havia tastat mai, o que em sorprèn, es desperta quelcom dins meu, que, sense arribar a obsesionar-me, de tant en tant, m'impulsa a intentar copiar-ho.
Això es el que em va passar amb aquesta salsa per gratinar. Va ser un xoc saber que era maionesa i formatge, sense res més, sal i pebre i au! No m'ho podia creure i clar vaig tardar prou poc a fer-ho a casa. Al restaurant on ho vam probar anava damunt d'unes torradetes de pa de kamut excel.lents i aixi les havia preparat sempre, amb pa torrat i després gratinades al forn. Pero l'altre mes (algun), contestant una resposta de l'instagram a la galeria de la @luisamoron
vaig guanyar un lot de maionesa heinz que va arribar també algun mes, amb dos pots de maionesa heinz 'realmente deliciosa'!
He preparat algunes cosetes mes que aniràn sortint, però  aquests canelons han estat una gran recepta d'aprofitament, tenia 6 plaques soltes de lasanya vegetal i unes patates bullides amb pell...

*Per als canelons:
+ 6 làmines de pasta de lasanya remullades
+ 4 patates noves bullides amb pell
+ 1 llauna de tonyina al natural
+ 1/2 alvocat madur
+ 1 pastanaga ratllada crua
sal , pebre, all en pols
+ i 2 cullerades de maionesa heinz

*Pelem les patates i les xafem amb forquilla, salpebrem i barregem tots els ingredients fins que quedi una massa homogènia, farcim els canelons, els enrrotllem i els posem a la safata de forn.



*Per a la falsa betxamel:
+ 150 gr de maionesa heinz
+150 gr de formatge rallat
+ sal i pebre 

*Ho barregem tot en un bol i gratinem els canelos. Aixi de fàcil, com els altres, quan es torra de dalt es treuen, a mi m'agraden poc torrats, però els heu de probar, aixi o amb pa, però aquest gratinat es boniiiissim!!
 I la maionesa  doncs ja veieu que ho posa a l'etiqueta, realment deliciosa! Gràcies!!





  



  

6 comentaris:

  1. Molt bons aquests canelons, Glòria! Fa poquet que vaig gratinar maionesa per primera vegada i, la veritat, em va agradar!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Olga! està bonisima la maionesa gratinada amb formatge, proveu amb llesques de pa, es una delícia!

      Elimina
  2. Respostes
    1. Hola Clara, gràcies x la visita, estàn molt bons i el farciment es pot canviar x reaprofitar qualsevol cosa.

      Elimina
  3. Doncs per ser una recepta de reaprofitament t'ha sortit un plat de luxe! haurem de provar aquesta falsa betxamel tan fàcil, perquè a mi la tradicional sempre em fa molta mandra fer-la ;). Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapa, prova-la q està superbona, a mi la tradiconal no me fa mandra fer-la però me recorda massa certs gustos q tb són massa tradicionals...gràcies

      Elimina

Gracias por ayudarme a mejorar, pero dimelo, porque sino no me entero.