dilluns, 4 d’abril del 2016

COC DE IOGURT


Aquest es un coc ràpid, dels de iogurt de tota la vida. L'únic que canvia es el motllo.


L'altre dia la meva tia Mari Carmen de Madrid, que es d'aquí però es va casar allí, em va preguntar com feia per a que els cocs quedessin així d'aixecats i és clar, a mi em va faltar temps per explicar-li tot i de pas li vaig dir que li penjaria la recepta al bloc, del que no en tenia ni constancia.




*Recepta:

  • 1 iogurt natural sense sucre
  • mitja mida del iogurt d'oli d'oliva
  • 2 mides del iogurt de sucre moreno
  • 3 mides del iogurt de farina tamissada amb
  • 1 sobre de llevat químic royal
  • 3 ous de gallines felices
  • xorret de vainilla
  • xorret d'esència de llimona
  • 2 culleradetes d'amor
*Preparació a la meva manera perquè això dels cocs es molt personal i segur que totes les tècniques son correctes.
- Posem els ous i el sucre a batre amb les barilles fins que siguin ben blanquets, llavors hi afegim l'oli i les esències, tot seguit hi afegim el iogurt, tot sense parar de remenar amb les varilles, i poc a poc anem afegint la farina. Quan està tot barrejat ho aboquem al motllo i ho posem al forn, que ja ha d'estar precalentat a uns 180ºC durant uns 30 minuts segons el forn de cadascú.
Va quedar molt esponjós i amb esta forma que tan m'agrada.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracias por ayudarme a mejorar, pero dimelo, porque sino no me entero.